dimecres, 29 de juny del 2022

Llonzes amb pastís de patata i formatge

Ingredients
Llonzes de porc (2 per persona)
Patates (jo vaig posar com si vulgués fer patates bullides i en vaig treure una)
Formatge
Farina, ou, pa ratllat i 2 cullerades de llavors de sèsam per a l'arrebossat
Oli, pebre, sal, orenga

Preparació
Pelem i tallem les patates a làmines molt fines. Les fregim una mica (no cal fer-les de tot perquè aniran al forn) i les escorrem. Quan tinguem les patates, preparem un motlle que pugui anar al forn i l'anem omplint amb una capa de patates, una capa de formatge i orenga. La darrera capa, de patates. Escalfem el forn a 180º i enfornem el pastís un quart, aproximadament.

Ara, ens dediquem a la carn. Fem uns talls a les llonzes perquè s'obrin com un ventall (així, l'arrebossat farà més efecte), les salpebrem i les passem per la farina, l'ou i el pa ratllat amb el sèsam mesclat. Ja les podem fregir i, en acabat, escórrer-les.

Notes
En tenir tanta farina, la carn menja molt d'ou quan l'arrebosses, jo en vaig posar dos i va anar justet. Jo vaig posar formatge ratllat (fonamentalment emmental).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada