divendres, 4 de novembre del 2016

Pastís de verdures

Ingredients
Pasta brisa
2 ous

Preparació
Estenem la pasta brisa en un motlle rodó i, mentre s'escalfa el forn, batem els ous amb una mica de sal (poca, la verdura ja l'hem salada). Quan el forn estigui una calent (no cal esperar gaire perquè hi tindrem el pastís gairebé mitja hora), posem una capa de rataouille sobre la pasta i hi aboquem els ous.


Ho haurem de moure tot plegat perquè quedi ben mesclat; potser surt a compte mesclar els ous i les verdures en el bol. Enfornem a 220º uns 25 minuts i ja ho tindrem llest.

Notes
Vaig trobar al súper una mena de "barquetes" de la pasta que fan les tortilles mexicanes i vaig preparar també un aperitiu amb les verdures guarnides amb un filet d'anxova i una oliva negra.
La idea em va venir perquè fa temps havia fet un pastís de verdures amb les anxoves i les olives guarnint-lo, però no m'havia quedat bé perquè no se m'havia acudit afegir-hi ous per lligar la cosa i tot quedava molt desmanegat quan tallaves el pastís.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada