dimecres, 26 d’octubre del 2016

Crema de verdures

Ha quedat més fosc que com es veu a la foto
Ingredients
2 patates
1 carabassó
2 tallades de carabassa
3 pastanagues
2 branques d'api
1 ceba
4 grans d'all
1/2 pebrot
Sal, oli, pebre, crema de llet

Preparació
Pelem i tallem les verdures en juliana. Escalfem oli en l'olla de pressió i, quan estigui calent, hi aboquem les verdures i les remenem perquè s'oliïn i agafin sabor. En acabat, hi afegim un got d'aigua, salpebrem i tapem.
Tindrem les verdures bullides i prou toves passats entre vuit i deu minuts.
Quan l'olla es refredi, l'obrim, triturem i guardem el puré fins que toqui consumir-lo. Quan el vulguem servir, afegim aproximadament, 15 cl de crema de llet al puré, remenem, rectifiquem de sal i l'escalfem.

Notes
Com es pot comprovar, vaig posar una mica de tot el que vaig trobar a la nevera. La meva intenció era fer un puré de color carabassa i prou. Recordo que la meva mare ens preparava una "sopa d'herbes" quan érem petits. Jo volia fer una cosa semblant.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada