dijous, 3 de gener del 2019

Galetes de formatge, nous i dàtils

Ingredients
100 g de formatge parmesà ratllat
100 g de farina
100 g de mantega pomada
40 g de dàtils sense pinyol
40 g de nous

Preparació
Barregem la mantega pomada amb el formatge fins a obtenir una massa homogènia. Després, incorporem la farina procurant que quedi tot ben barrejat. Per a acabar, hi incorporem les anous i els dàtils picats. Estirem la massa amb un corró i tallem les galetes amb les formes que ens facin més gràcia. Enfornem uns vuit munits a 180º.

Nota
No vaig aconseguir aplanar la massa amb el corró perquè se m'hi enganxava de mala manera. Vaig provar a enfarinar el marbre i el corró i, al final, ho vaig deixar córrer i vaig acabr d'aixar-la amb les mans, a cops.

1 comentari:

  1. Molt bona pinta! L'anoto per fer versió sense gluten


    Un bon truc per quan s'enganxa, és posar la massa entre dues fulles de paper de forn i passar el corró per damunt el paper. Al treure'l s'enganxa una mica però no tant. Probablement la massa volia una mica més de farina, però potser no haurien sigut tan bones com deurien ser.
    Gràcies per la recepta!

    ResponElimina