dimarts, 13 de febrer del 2024

Pizza de calçots i albergínia

No vaig fer la foto i n'he agafada una d'Internet.
Ingredients
Base de pizza
Calçots
Albergínia
Tomàquet
Sal, pebre, oli, orenga

Preparació
Jo tenia uns calçots fets al forn (netejats, pelats i posats molt a prop del gratinador deu minuts), els vaig tallar a trossets petits, una mica més que rodanxes) mentre fregia lleument les rodanxes d'albergínia. No massa, just perquè agafessin color.

Amb els ingredients ja llestos, es tracta de pintar la base de pizza amb tomàquet, col·Locar els calçots i l'albergínia per sobre, salpebrar i repartir una mica de formatge. Jo hi vaig posar parmesà laminat. Ja nomes queda enfornar la pizza amb esclafor a dalt i a baix uns deu o quinze minuts i ruixar amb una mica d'oli picantet abans de servir-la.

Nota
El proper dia miraré de posar romesco sobre els calçots...

1 comentari: