dimecres, 16 d’octubre del 2013

Guacamole

La foto és d'Internet que em vaig oblidar de fer-la
Ingredients
2 alvocats
20 grams de ceba
80 grams de tomàquet
1 pebrot picant ("chile")
1 cullerada de suc de llimona
Fulles de coriandre fresc
Sal

Preparació
Escaldem i pelem els tomàquets, en traiem les llavors i tallem la polpa a daus petits. Piquem molt petita la ceba i el pebrot, i cisellem el coriandre.
Quan ja tenim tots els ingredients llestos, podem fer el puré d'alvocat. Hem de tenir present que s'oxida molt ràpidament i queda fosc (per això tenim preparat el suc de llimona).
Mesclem tot i ja ho tenim llest.

Notes
Feia temps que tenia ganes de preparar un guacamole "per a adults" i vaig trobar aquesta recepta en "javirecetas". Quan ho preparo per als nens, només poso l'alvocat amb sal, pebre i una mica d'all en pols (i la llimona perquè es conservi, esclar).

Jo, com que no tinc pebrots mexicans, vaig canviar-los per mitja culleradeta de Harissa.
Per conservar-lo, l'hem de filmar (que el film toqui la salsa) i a la nevera.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada