diumenge, 7 d’agost del 2016

Amanida de pa sec

Ingredients

Pa sec
Cogombre
Tomàquets de cirerol
Carabassó
Pebrot
Vinagre, oli, sal i menta.

Preparació
Tallem la molla del pa sec a daus i els remullem amb el vinagre. Quan el pa s'hagi begut el vinagre, tallem els tomàquets per la meitat, tallem el carabassó i el cogombre a daus i el pebrot a quadradets i ho mesclem tot amb el pa. Si fem una mica de força mentre mesclem els tomàquets deixaran anar una mica suc que farà que el pa estigui més saborós.. Amanim amb oli, menta i sal, i a la nevera tapat amb film perquè tots els romes es mesclin.

Notes
La proporció, per no passar-se de vinagre, és 500 g de pa / 10 cl de vinagre de vi blanc / 10 cl de vinagre de vi negre.

Els tomàquets els podem posar de colorins perquè el plat sigui més vistós. Jo només tenia a mà tomàquets kumato.

El plat el vaig veure a Le Monde i vaig trobar que és una manera ecològica de preparar un taboulé, ara que la calor ens asseca més el pa.

Ells hi posaven pebrot groc... Jo crec que la cosa és aconseguir una combinació de colors estiuenca. Jo vaig afegir una mica de cebollí, però crec que "tot cola".

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada