diumenge, 15 de maig del 2022

Endivies amb anxoves

Ingredients
Endívies
Anxoves
Pebrot
Ceba
Tomàquet
Tàperes
Un toc de harissa
Sal, oli, pebre i vinagre de poma

Preparació
Desfullem l'endívia i disposem les fulles en el plat com ens sembli més bonic. La vinagreta la vaig fer una mica a sac i no sé si em tornarà a sortir igual mai de la vida...

Vaig tallar els filets d'anxova a tires petites i el pebrot i la ceba en juliana molt petita. El tomàquet i les tàperes a taquets. Vaig aprofitar l'oli de les anxoves i en vaig afegir més i un rajolí de vinagre de poma. Tot ben sacsejat en un pot i servit a la part central del plat.

Notes
En total, unes tres cullerades d'oli i una de vinagre; era un plat per a dos.
Vaig triar el vinagre de poma perquè em va semblar que un vinagre més fort mataria el gust dels altres ingredients.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada