dijous, 25 de juny del 2015

Boles de cigró amb salsa de iogurt


Ingredients
500 g de cigró cuit
1 ceba petita
10 olives negres
1 grapat d'avellanes picades
Una cullerada de sèsam torrat
1 ou
Farina i pa ratllat
Sal i oli

Preparació
Sofregiu la ceba a foc lent fins que quedi ben confitada. Mentrestant, tritureu els cigrons. En acabat, barregeu els cigrons amb la ceba, les olives picades, el sèsam i les avellanes. Feu boletes, arrebosseu-les amb farina, ou i pa ratllat. Fregiu-les en abundant oli d'oliva calent, simplement per aconseguir el torrat, perquè els cigrons ja són cuits.

Notes
Acompanyeu les boletes amb salsa de iogurt. Si les aixafeu una mica (que no quedin rodones del tot), les girareu millor a la paella. M'ho va ensenyar un veí suís.

Així les vaig fer jo a partir de la recepta que vaig trobar a "Ets el que menges". Com podreu comprovar, les vaig fer gairebé tal qual.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada