dimarts, 31 de maig del 2016

Provolone

Ingredients
Un tall de provolone
Herbes per fer la salsa. Jo hi vaig posar julivert, cebollí, alfàbrega, all
Oli, vinagre, sal

Preparació
Mentre escalfem la planxa o la paella, preparem la salsa picant en el mortes les herbes cisellades amb l'all i una mica de sal perquè no salti. Hi afegim oli i vinagre (vinagre, poc) fins que tingui la textura de pomada.

Escalfem (poc) el formatge en la paella (segurament d'això se'n diu "marcar") i ja està.

Emplatar
Posem el tall de provolone i hi aboquem una mica de salsa per sobre. Jo vaig posar al voltant uns espàrrecs passats per la paella i una mica de carabassó tallat en juliana i també passat per la paella.

Nota
El tomàquet amb pesto és un xerri perquè (ja ho vaig comentar en la recepta corresponent) em semblava que amb xerris farien més maco com a entrant i ho volia comprovar. Un encert: mig xerri, una mossegada!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada